logo De Makers

01/21/2016

Financiële dienstverlener laat je veroudering zelf ervaren

Het is al enige tijd mogelijk. Een aantal R&D afdelingen van grote multinationals zoals autofabrikanten werken er al mee: ‘het verouderings’- pak. Een pak waarmee je aan den lijve ondervindt wat er met je zicht, je gehoor, je spiermassa en nog veel meer gebeurd als je ouder wordt. Nieuw is dat het pak nu ook als marketing-tool ingezet door een Genworth Financial Services. Een financiële dienstverlener op het gebied van pensioenen, levensverzekeringen en meer. Waarom ze het inzetten?

‘Education through first hand experience’ 

“The Genworth R70i Aging Experience uses state-of-the-art technology to help people step into their future selves and directly experience the physical effects associated with aging. The experience reinforces the importance of thinking about future long term care needs and talking to loved ones about how they would like to age.” Zo maak je in ieder geval je fysieke behoefte een stuk concreter. En is het direct ook een stuk duidelijker wat je behoeften zijn bijvoorbeeld met betrekking tot je pensioen. Kortom het maakt het ‘verkoop’ gesprek een stuk makkelijker. Bovendien is het gebruiken van het verouderingspak in de wereld van de financiële dienstverlening heel  erg onderscheidend!

# veroudering

www.genworth.con