logo De Makers

make ageing colourful instead of grey

02/06/2016

Matures houden van Internet of Things

Internet of Things (IoT) mag zich verheugen op meer dan gemiddelde interesse van matures. Zeker de groep die online actief is omarmt al die handige toepassingen…

Inmiddels is bij 45% van de matures die online actief  zijn een slim apparaat in huis te vinden. Niet alleen een smart-tv, ook een slimme thermostaat of energiemeter (Toon, Nest) is al in 15 procent van de mature huishoudens te vinden. In vergelijking met 2014 een enorme groei, toen bedroegen de percentages respectievelijk 25 procent en 7 procent.

Ook het gebruik van slimme gezondheidsapparaten, huisautomatisering, smartwatches en slimme polsbanden krijgen steeds meer mature fans! Verklaarbaar want matures zijn over het algemeen bewuster van gezondheid en houden van comfort. En hoewel ze er niet dagelijks mee bezig zijn denkt deze toekomstige generatie senioren ook aan hun ‘oude dag’: ze zullen er alles aan doen om langer zelfstandig thuis te blijven wonen. Internet of Things kan daar erg behulpzaam aan zijn.

De Makers Mature Marketing in 's-Hertogenbosch
Privacy Overview

Deze website maakt gebruik van cookies. We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over je gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van jouw gebruik van hun services.

Volgens de wet mogen wij cookies op jouw apparaat opslaan als ze strikt noodzakelijk zijn voor het gebruik van de site. Voor alle andere soorten cookies hebben we je toestemming nodig.

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina’s worden weergegeven.