logo De Makers

14/07/2015

NIMA heeft onlangs (ook) een mature marketing platform opgericht

vacature front-end developer

Hoewel er ook niet erg veel gespecialiseerde 50+ of senioren marcom bureaus in Nederland zijn, heeft De Makers als eerste in Nederland al een aantal jaar geleden heel bewust voor de specialisatie Mature Marketing gekozen. Om daarmee het verschil met seniorenmarketing duidelijk aan te geven.

Want rondom 50+ en senior hangt een stereotiep beeld bij zowel jongeren als ouderen. Gechargeerd: 40- ers zien alles boven de 50 vaak als één pot nat, totdat je het er met ze over hebt 😉 En 45+ wil absoluut niet tot de doelgroep senior of 50+ behoren. De Makers heeft vanaf het begin af aan het onderscheid  gemaakt tussen matures en senioren. Niet als marketingtrucje, maar degelijk onderbouwd! Want rondom het midden van je leven verandert er iets wezenlijks. En deze levensfase onderscheid zich ook weer heel duidelijk van je laatste, senior levensfase.

We zijn best vereerd dat vorig jaar ook NIMA een speciaal mature marketing platform heeft opgericht. Met als doel om marketingprofessionals meer inzicht in deze doelgroep te geven. Hoe meer aandacht, inzicht & communicatie over en met matures, des te beter!

Nima Mature Marketing Platform