logo De Makers

make ageing colourful instead of grey

25/07/2016

Matures steeds actiever op social media

Jongeren zijn en blijven de trendsetter als het gaat om social media. Zo heeft deze groep een profiel op gemiddeld vijf verschillende online netwerken, maar ook Generatie X en Babyboomers zijn druk: zij hebben gemiddeld via drie netwerken contact met anderen. 75 procent van de gebruikers zit dagelijks op social media. Digitieners doen dit zelfs drie uur per dag, maar ook hier geldt dat het verschil kleiner is dan je misschien zou denken: Babyboomers besteden namelijk ook ruim anderhalf uur per dag op social media.

Het gebruik van Facebook blijft onverminderd groot, maar generaties beleven en gebruiken het netwerk wel anders. Digitieners gedragen zich inmiddels redelijk passief op Facebook en Babyboomers beginnen juist te ontdekken wat er allemaal mogelijk is.

Bron: marketingfacts

 

 

De Makers Mature Marketing in 's-Hertogenbosch
Privacy Overview

Deze website maakt gebruik van cookies. We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over je gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van jouw gebruik van hun services.

Volgens de wet mogen wij cookies op jouw apparaat opslaan als ze strikt noodzakelijk zijn voor het gebruik van de site. Voor alle andere soorten cookies hebben we je toestemming nodig.

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina’s worden weergegeven.